Neem contact op voor meer info
Met mijn opleiding in marketing startte ik bij 2 werkgevers meteen in de marketingcommunicatie. Maar ook het mooie strategische positioneringswerk van de Hogeschool marketing in vers schuw ik niet. Van het verzinnen van een merknaam tot de keuze van distributiekanalen. Bij de oranje snackpaprika Vitapep en de introductie van Flower Sprout (nu Kalettes) was ik betrokken. Met mijn eigen project en als de Q&Me komkommer en de reuze paprika Lamuyo leerde ik ook alles over introductie van versconcepten in de weerbarstige versketen. Ook introduceerde ik deze concepten succesvol bij de retail. Dat voelde wel super…, je zelfbedachte ideeën uiteindelijk in het schap te ontdekken en van de versmanager ter plaatse te horen hoe goed de verkoop verliep.
Ook verrichtte ik voor diverse opdrachtgevers marktonderzoek. Vooral kwalitatief marktonderzoek door diepte-interviews levert meestal een duidelijke rode draad en ‘insghts’ op die qua consumentenbeleving kunnen helpen bij het nemen van beslissingen aangaande rassenkeuze, verpakkingen, prijzen,  labeling en meer. Erg leuk om te doen en mooi om die latente argumenten achter de keuzen van consumenten naar boven te krijgen door dóór te vragen!
Vul onderstaande contactgegevens op en ik neem zo snel mogelijk contact met u op.
Maurice@mauricewubben.nl
A.D. Vosstraat 15
2678 CP De Lier